March 30, 2017

O nama

Eko Media d.o.o. je osnovana 2002. godine, a glavna djelatnost društva je vanjsko oglašavanje na billboard i citylight reklamnim površinama.

Mrežu citylighta imamo na INI-nim benzinskim postajama duž autoceste A1, A3, Jadranskoj magistrali, Osijeku, Slavonskom Brodu, Rijeci, Splitu, Puli, Zadru, Šibeniku i Dubrovniku.

Plakatna površina

Oglašavanje na vanjskim oglasnim površinama je nastariji oblik oglašavanja, zabilježen još kod Grka i Egipćana. Zbog današnje mobilnosti ljudi koji sve manje vremena provode pred TV-ekranima, outdoor oglašavanje predstavlja izuzetno atraktivan oblik oglašavanje koji je ciljanoj publici dostupan 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.

Za razliku od drugih oblika oglašavanja, outdoor je još uvijek jedini medij koji se ne može ugasiti. Također, njegova velika prednost je u njegovoj nenametljivosti. Današnje TV reklame traju predugo, prilikom surfanja nam “iskaču” različiti banneri što je prilično frustrirajuće i iritantno.

S druge strane, različite outdoor poruke nam nenametljivo ulaze u vidno polje i  ukoliko su adekvatno osmišljenje – prenose željenu poruku.

Zlatno pravilo oblikovanja outdoor medija je „manje je više“.

PlakatiKao što smo već rekli, outdoor je namjenjen publici koja se “kreće”, što znači da je vrijeme promatranja reklamne poruke ograničeno. Upravo zbog tog ograničenog vremena kojem je poruka izložena promatraču, dizajn vanjskih oglasnih prostora zahtjeva vrlo kreativan i inovativan pristup rješenju.

Osnovna ideja mora biti iskomunicirana brzo i efikasno, odnosno ostvariti snažan dojam u kratkom vremenu. Ipak, uz dobru kombinaciju teksta i slike,   poruka smišljena na inovativan, humorističan i provokativan način, sigurno  će ostvariti ciljani efekt. Možda Vas i iznenaditi efekt i doživljaj koji ste izazvali.

Prepustite se nama

Ako Vam se sve navedeno čini kao preveliki izazov ili nemate dovoljno vremena kako bi se adekvatno posvetili Vašoj komunikaciji sa klijentima dogovorite sastanak s nama i ostvarite najbolji mogući učinak.